couldn't you just die? / hadi öl artık canım sen de


izleyeceğim, orası kesin.
ilk bölümünü mesela.
fakat sonrasında beni açmayacak, öyle hissediyorum.
pretty little liars+mean girls+american horror story
scream queens sezonun yenilerinden, ardında american horror story ve glee'ciler var, zaten kadro da bunu inkar etmiyor. emma roberts'a neden olduğunu bilmediğim bir takıklığım var, ki halasına özel bir sevgim de yoktur açıkçası. lea michele'den ise tiksiniyorum. anne hathaway bir, o iki. ariana grande isimli küçük vücutlu ve galiba büyük sesli popçu kız da oynuyor dizide. nedir bu moda bunu da anlamış değilim. yani lady gaga hadi yine bir derece de, bi durun. elimize doğanlardan abigail breslin de kadroda bu arada, little miss sunshine. ha bir de en son nashville'de kendini sevdirmeye başlayan oliver hudson var, hudson soyadından da kolaylıkla anlaşılabileceği üzere kate hudson'ın ağabeyi. ama ben bu gerçekle ancak yaz başında babalar günü yüzünden biyolojik babalarına instagrama koydukları fotoğrafla nispet yaptıkları zaman yüzleşebildim. kısmet. (bizim asıl babamız kurt russell'dır diyolla)

şimdi aşağıda dizinin yapımcısı, fikir babası ryan murphy (kendisi televizyonun harika çocuklarından; american horror story, the normal heart, glee, nip/tuck, hepsi ondan soruluyor) tarafından yayınlanan jeneriğini ve fragmanını bulabilirsiniz.