heyecanla beklenenler: bir bombardıman


birkaç da fragman birikti paylaşmak istediğim.
izleyin de konuşalım sonra.

kadroya gel derken bir bildiğim var elbet...




how to be single, rebel wilson, dakota johnon, leslie mann ve alison brie'yi bir araya getiriyor. e komik olması kuvvetle muhtemeldir. bizim buralara 12 şubat'ta gelecek ismi de bekar yaşam kılavuzu olacaktır.



zoolander 2, ben stiller ve owen wilson döktürüyorlar yanlarına da justin bieber'ından benedict cumberbatch'ine günümüzün dallarında en popüler isimlerini almayı ihmal etmiyorlar. valentino defilesini de basmışlardı geçen baharda, hatırlayacaksınız... 12 nisan'da buluşmaca



the hunstman: winter's war, ilk filmin skandallarının ardından kristen stewart aka. pamuk prenses'i kadrodan atıp yollarına jessica chastain ve emily blunt'la devam etmişler. üzgünüm ama iğrenç görünüyo. iğrenç derken ergenliğime geri dönmüş sanabilirsiniz, ama ilk filmi beğenmiş biri olarak, yani en azından efektlerini beğenmiş biri olarak, bunun ilkinin korkunç bir kopyası olduğunu düşünüyorum. bu acayip isimlere rağmen en azından fragmandan gördüğüm kadarıyla doğr düzgün bir senaryo da yok. avcı: kış savaşı 22 nisan'da vizyonda.



a very murray christmas, aslında televizyonda izlenecekleri ayrı bir kategorie paylaşacaktım ama bunu izlettirmek için daha fazla sabredemeyeceğim. düşündüğümden çok daha iyi bir iş çıkmış. ne bekleyeceğimi bilmiyordum ya da ben. kadroya bakın zaten! şahane. buyursunlar. sofia coppola'nın yönettiğini söylemiş miydim?



now you see me 2, bunun da ikincisini çekmişler şaka maka, olur, olmaz değil. bir de en azında jesse eisenerg'in saçları fönlü değil bu sefer, o neydi öyle allahaşkına. ha sinemada gitmem, evde izlerim, söyliyim. sihirbazlar çetesi 16 haziran'da aramızda olacaklar inşallah.