assasin's creed

bu uçuşa pek bi özendim. ama evde denemeyeceğim.
assasin's creed'in oyununun meraklıları filmle ilgili diyecek eminim pek çok şey bulacaklardır.

ben hiç oynamadığım için onların fikirlerine saygı duymaktan başka yapabileceğim bir şey yok.
baştan sona çok efkarlı bir film ac. bir o kadar da hareketli. hızına şaşasına renklerine ve tabii her zaman olduğu gibi fassbender'ine hayran kaldım. biraz hızlı yaşlanıyo sadece...



bakınız marion'un makyajı ve bilim insansı saçları.
marion'a makyaj ne kadar da yakışmıyo diye düşündüm film boyunca bi de. ya da en azından bu filmde yapılan makyaj. saçı desen, bilim insanı saçı bu olsa gerek diyip geçmek en iyisi sanıyorum.

ariane labed hollywood;'da kendine sinsi sinsi yer açmakta bilmem farkında mısınız? ve bu kesinlikle iyi bir şey.
neyse benim en çok üstüne düşündüğüm, alpler, dogtooth ve lobster'dan hatırlayabileceğiniz ariane labed'i bir türlü gün yüzü göremeyen suikastçi tiplemesi oldu. yazık kıza yani, koşturup dur ömrün boyunca, ne uğruna yani, bildiğin elma, pazarda da var.