BNI Hafta Sonu Raporu #6

love, death & robots
yepyeni bir hafta sonu raporuyla karşınızdayım
ya bu işin post prodüksiyonunda hayvan gibi vakit kaybediyorum ben sevgili izleyiciler:
bugün de igtv'ye yükleyemedim videoyu, e youtube'a yüklenmesi 2 saatten fazla sürdü filan derken hafta sonu oldu size yine hafta başı saat oldu 01:04 gittikçe daha da cin gibi hissediyorum kendimi ve yarın günlerden pazartesi. derdim büyük yani
neyse çözeceğim bir şekilde...
geçen hafta da igtv meselesi bütün gecemi almıştı, sonuçta da sabaha karşı 4 gibi yüklenmişti, neyse ki seçimlere kafam takılıp uyuyamamıştım ve uyanıp kaldırıvermiştim videoyu. o saatte yayınlanan videodan bir hayır gelmez ne de olsa bilirsiniz. sonra git tekrar yükle... neyse ikinci sefer işler daha yolunda gitmişti.
bakalım yarın neler olacak?
sevgiyle kucaklıyorum sizleri
iyi haftalar!