terminator: dark fate

bu mackenzie'yi (soldaki) çok beğeniyorum. aferin ona.

edward furlong -john connor- uzun süredir ortalıklarda yok biliyorsunuz. oysa ki benim terminator 2: judgement day'e dair o yaşlarımda en çok etkilendiğim şeylerden biri aktörün kendisiydi elbette ki. comic con sırasında sormuşlar nedir rolün ne kadar var olacaksın filmin içinde diye, o da, "küçük bir rolüm var fakat geri döndüğüm için çok müteşekkirim," diye cevap vermiş. kötü zamanlar geçirdiğini ve bu rolün bir lütuf olduğunu da sözlerine eklemiş. benim de gözler yaşarmış tabii hemen bunları okurken.

bu arada judgement day'de sarah connor'ın dünyanın sonunun geleceğini söylediği tarih 29 ağustos 1997'dir ve benim de doğum günüm 30 ağustos olduğu için belki de, saçma da olsa, bir yakınlık daha hissetmiş olabilirim filme. sonuçta bugün doğum günüm ve burada olduğum için, birkaç kişi bile bu satırları okuyorsa tüm o birkaç kişi için ben de çok müteşekkirim. bana kendimi ifade edebildiğim bu yerde eşlik ettiğiniz için hepinize çok teşekkür ederim.