rachel & phoebe


variety actors on actors'ı bu sene böyle uzaktan kumanda yapmak zorunda kaldı tabii ama hem teknik hem de estetik açıdan son üç aydır hemencecik alışmış olduğumuz bir durum nasılsa o yüzden hiç yabancılamadık.

friends'den the morning show'a oradan lisa kudrow'un konuk olduğu space force ve yine bir netflix dizisi olan feel good'a (çok iyiydi performansı ve karakteri bunda) bol bol konuşuyorlar, kariyerlerinin gelişimiyle, friends sonrası iş yapmak, bulmak ve seçmek deneyimleri hakkında daha çok konuşsunlar isterdim ama buna da şükür.

bu ikisinin bir araya gelmiş olabilecekleri bir televizyon yılı geçirdiğimize de inanamıyorum zaten. bir de sohbeti izlerken the morning show'u yeniden izleme isteğiyle doldum taştım. anneme babama ve atilla'ya izletirken onların tepkilerini izlemek de ayrıca keyifli olacak. pozitif negatif her türlü. annemin jennifer aniston'ın fiziksel görünümüyle ilgili yapacağı yorumları duymayı bilhassa bekliyorum. bir gün annemle televizyondaki herhangi bir yarışmanın jürisi olmayı ve sizlerin de buna tanıklık etmenizi çok isterim. bence baya eğleniriz. ama benim aslında ne kadar kötü ve şekilci bir insan olabildiğim gerçeğiyle yüz yüze gelmenizi ister miyim ondan çok emin olamadım şimdi.

burda konuşmanın tüm akışını da bulabilirsiniz, inanamıyorum böyle bir işle uğraşmış olmalarına bravo variety.