her şeyi bitirmeyi düşünüyorum

            I'm Thinking Of Ending Things Movie Based On Iain Reid Book ...

ya şu bloggerın arayüzünü değiştirmişler aferin bravo da bi etiket eklemek saatlerimi alıyor! belki benim sistem eski kalıyor belki de köyümün interneti yetmiyor olabilir bilemeyiz ama asap bozucu olduğu gerçeğini değiştirmiyor bu durumun!

'her şeyi bitirmeyi düşünüyorum' sadece ismiyle bile (you were never really here de bende aynı hisleri uyandırmıştı ilk duyduğumda) beni kapsama alanına almayı başaran bir charlie kaufman filmi. kendisini synecdoche new york ve anomalisa'dan tanıyor olma ihtimaliniz yüksek. kafası başka çalışanlardan. bu sefer de jesse plemons, toni collette, dacid thewlis (profesör lupin) ve jessie buckley'nin  başrollerinde oynadıkları bir korkuyla karşımızda. bana the visit ve geçtiğimiz aylarda izlediğimiz, hayal kırıklığına uğratmayan bir gerilim olan the lodge'u anımsattı ilk bakışta. film ian reid'in aynı isimli romanından uyarlanıyor. jessie buckley'i ise taboo'dan tanıyoruz ve sesine hayranız (yani ben). bu arada beast'i de izlemiş olmanız kuvvetle muhtemel ama ben izlemedim henüz, orda da lovesick'in johnny flynn'iyle oynuyorlar.

en güzel haberse 4 eylül'de tüm dünyayla aynı anda netflix'te izleyebilecek olmamız. eylül baya bomba bir ay bu arada netoşta, sarah paulson ve ryan murphy'nin the ratched'ı da 18 eylül'de arz-ı endam edecek (one flew over the cocoo's nest'in hemşire ratched'ının gençliğini izleyeceğiz).

<iframe width="795" height="447" src="https://www.youtube.com/embed/JpuT7SNbOH8" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>