dakika dakika(msı) pand'emmyler



vazgeçmiştim, ama sonra bir şey (sıcak) (bir rüya) (yoksa karabasan mı demeliyim, böcek gördüm çünkü tövbe tövbe) uyandırdı/dürttü, kalktım baktım telefonumda memir'den bir link, hadi dedim izle deniz, yapabilirsin. uykuyu tutturur muyum dedim, denedim yani, ama olmadı, yapamadım. şimdi bu ilk evlerden canlı emmy'leri izliyorum. 

tabii önce telefonuma baktım, schitt's creek'in eugene levy ve catherine o'hara'sı aday oldukları en iyi erkek ve kadın oyuncu komedi ödüllerini almışlar bile! yayını açtığımda ise aynı kategorideki en iyi yardımcı erkek oyuncu kazananı açıklanmak üzereydi: DAN LEVY. artık ülkemizdeki bir kanal da schitt's creek'i gösterime açar inşallah! diziyi amerika'da hak ettiği ilgiye kavuşturan netflix'in haklarını almasıydı, haydi netttt! bu link sayesinde ilk kez orijinal reklamları da izliyoruz bu arada. tiffany haddish var mesela şu an, sanırım bir çeşit delivery servis reklamı, tam bakamadım doğrusu, eksiklerimi tamamlamam gerekiyor bu zaman diliminde.

şimdi kaçırdığım başka ödül var mı diye kontrol etmek durumundayım, ilk kez başıma geliyor yıllardır.

schitt's creek en iyi senaryo ve yönetmen ödüllerini de almış! vay anam vay!

ve şimdi EN İYİ YARDIMCI KADIN OYUNCU: KOMEDİ: ANNIE MURPHY

inanılmaz! bu insanlar da inanamıyorlardı bana güvenebilirsiniz! ama gerçekten, birine verip diğerine vermemek de olmazdı. wow! çok şaşırtıcı. bu kız da ayrıca çok tatlı, catherine o'hara'nın arkadaşım olduğuna inanamıyorum diyor! toplamda 17 emmy kazandı diyor jimmy kimmel, espri yapıp yapmadığını kontrol edicem şimdi. (tabii espri, 9 emmy kazandı, toplamda ise 15 adaylığı vardı.)

jason sudeikis var şimdi, canlı yayında covid testi yapılıyor zavallıya.

EN İYİ KOMEDİ DİZİSİ: SCHITT'S CREEK

arkadaşlar bu böyle oluyor çünkü tüm oy verenler de bayılıyor diziye, fan kitlesi inanılmaz. nicole kidman'ar filan ödül törenlerinde bunları durdurup fotoğraf çektiriyor, tebrik ediyorlar.

bütün ödülleri kanadalılar kazandı bu nasıl iş diyor jimmy kimmel. trump duvarı sınırın diğer tarafına örmeliydi diye devam ediyor. keh keh.

wanda vision'ın fragmanını izledik mesela şu an! bni içerik toplamaya devam ediyor, işte bunlar hep sizin için bitanems! 

şimdi david letterman ve artık tamamen beyazlayan sakalı buradalar, smokinini en son 1996 emmy'lerinde giydiğini söylüyor, ve hiçliğin ortasına uber'le gelmiş, arabadan şoförle kavga ederek indiği bir komiklik hazırlamış.  

EN İYİ TALK SHOW: LAST WEEK TONIGHT WITH JOHN OLIVER

tüm adayların evine kutular gitti, fakat sadece kazananın içinde emmy heykeli var ve uzaktan kumandayla açıldı john oliver'ın kutusu. neler neler valla... jimmy kimmel bu sistemin çalışmayacağına çok emindi ama yanıldı vallahi. 

EN İYİ KADIN OYUNCU, LIMITED SERIES: REGINA KING, WATCHMEN

regina king breonna taylor tişortü ve harika (versace? balmain?) pembe takımıyla evinden katılıyor törene. ben dedim, aday olursa kazanır bu kadın diye. cate blanchett'ı, shira haas'ı eledi.

bu arada sarhoş ingilizler geçiyor sanıyorum evin önünden, rahatsız rahatsız sesler çıkararak, bir an önce sakinleşmelerini diliyorum. sakinleştiler. ya da düşüp bayıldılar.

normalde tv'den izlerim ama şu an evdekileri uyandıramayacağımdan bilgisayardayım, sürekli ekran değiştirmek çok zor oluyormuş.

EN İYİ ERKEK OYUNCU, LIMITED SERIES: MARK RUFFALO, I KNOW THIS MUCH IS TRUE

aşırı sevindi karısı, koltukta tom cruise gibi zıpladı, çok tatlı ve gerçek bir an. zor bir kategoriydi, fakat ikizleri canlandıran ruffalo'nun eli hepsinden avantajlıydı, ayrıca çok sevdiğim biri, diziyi ise bayılmayarak da olsa izledim son ana kadar ilgimi kaybetmeden. en büyük iki rakibi bad education'la hugh jackman ve normal people'ın paul mescal'iydi. 

randall park geldi, yanında da bir alpaka. esprilerin kahkahayla karşılanamaması pandeminin şov dünyasındaki en tuhaf yansımalarından biri. gerçekten komik miydi, bilemiyorsun. bilemeyeceksin de... 

EN İYİ SENARYO, LIMITED SERIES: DAMON LINDELOF ve CORD JEFFERSON, WATCHMEN

benim tabii karnım acıktı şimdi. ama duymazdan gelmek durumundayım.

kerry washington ve reese witherspoon birlikte izliyorlarmış töreni yeni yıl temalı bir partiyle.

EN İYİ YÖNETMEN, LIMITED SERIES: MARIA SCHRADER, UNORTHODOX

EN İYİ YARDIMCI ERKEK OYUNCU, LIMITED SERIES: YAYHA ABDUL-MATEEN II, WATCHMEN

çok üzerinde durduğum bir kategori değilmiş, baktım diğer adaylar kimdi diye: dylan mcdermott - hollywood, jim parsons - hollywood, tituss burgess - unbreakable kimmy schmidt: kimmy vs. the reverend, jovan adepo - watchmen, louis gossett jr. - watchmen...

demin çiftçi bir kız çıkıp ürünleriniz kimin elinden geliyor bilin dedi, şimdi de kamyon şoförü olduğunu gözlemlediğim bir diğer kadın bu dönemde delivery'nin önemine dikkat çekti, pek ilgilenmedim çünkü jen aniston'ın videosunu izliyordum o sırada.

EN İYİ YARDIMCI KADIN OYUNCU, LIMITED SERIES: UZO ADOUBA, MRS. AMERICA

bakın uzo da aday olursa mutlaka kazananlardan, onca sene sanırım orange is the new black'ten tek kazanan oyuncu o olmuştu hem de arka arkaya kaç kez. o da breonna taylor tişörtü giyiyor. ve ödülü de hak ediyor. mrs america da fx''te başlıyormuş. annesini çağırıp duruyor uzo bu arada, kadın en önemli anı kaçırdı mı n'oldu tam anlamadım.

anthony anderson burada şimdi. BLACK LIVES MATTER diyor çeşitli espriler eşliğinde.

EN İYİ LIMITED SERIES: WATCHMEN

ben de hala watchmen'ın neden limited series kategorisinde değerlendirildiğini düşünedurayım.

cynthia erivo burada, onun da ingiliz olduğunu unutuyorum hep. ne yetenekli kadın. sesini duydunuz mu? vay anam vay! neyse, lena waithe'i takdim etti nedense...

in memoriam şimdi, her, nothing compares to you eşliğinde. dünyanın en güzel kırık kalp şarkılarından biri sanırım. sözlerini anca birkaç sene önce 'dinledim' ilk defa. tokat gibi çarptı. ah chadwick. :( 

jimmy kimmel jen aniston evine vaktinde varabildi mi diye kontrol etmek istedi, ortaya çıkan sonucu video haliyle paylaşmak da benim görevim. 

EN İYİ YARIŞMA PROGRAMI: RU PAUL'S DRAG RACE

televizyon akademisi başkan müdürü burda şimdi, bla bla bla

ha pardon, tyler perry govenor's ödülünü almış, şimdi oprah'ya verdi sözü o takdim ediyor. siyah hollywood için çok önemli figürlerden perry. chris rock'ın sesi arkada perry'yi anlatan da. black af'ta da izlemiştik, kendini oynamıştı hatırlarsanız. onun da ikinci sezonu gelecek inşallah. 

evettttt çok önemli bir kategori var karşımızda!

EN İYİ ERKEK OYUNCU, DRAM: YESSSSSS! JEREMY STRONG, SUCCESSION

offff çok sevindim, sanki kendim kazanmışım gibi oldu, yazık bana çünkü kazanmadım. 

evet, şimdi bir diğer çılgın kategori:

EN İYİ KADIN OYUNCU, DRAM: ZENDAYA, EUPHORIA

yani, üzülmedim. ama jeremy strong'a attığım sessiz çığlıkları da atmadım. "SHE'S YOUNGER THAN BABY YODA AND SHE ALREADY HAS AN EMMY." jimmy kimmel ya...

laverne cox burda şimdi, bakalım ne sunuyor:

EN İYİ SENARYO, DRAM: JESSE ARMSTORNG, SUCCESSION

arkada şu harika müziği duymak bile o kadar güzel ki, içim mutlulukla doluyor. ingilizmiş.

EN İYİ YÖNETMEN, DRAM: ANDRIJ PAREKH, SUCCESSION

'bu ödülü benim gibi ismi zor telaffuz edilenlere adıyorum," dedi. gözlerimi doldurdu andrij. 

şimdi iki doktor kardeş var. tatlı. kategorimiz:

EN İYİ YARDIMCI ERKEK OYUNCU, DRAM: BILLY CRUDUP, THE MORNING SHOW

heheheh, yani ben kieran ya da matthew kazansın istiyordum aslında ama billy crudup'u da istiyordum yani her şeyi istiyordum dünyada barış da dahil buna, ama dram kategorisinde her şey çok zor her istediğin olamıyor öyle. ama sonuçta the morning show'daki favorim crudup'tu. lovely.

şimdi de bir hemşire var, covid de geçiren bir hemşire, sanırım tanışmıştık bu kadınla lockdown sırasında ya ellen'da ya good news'de... herneyse...

EN İYİ YARDIMCI KADIN OYUNCU, DRAM: JULIA GARNER, OZARK

yani sarah snook'un hakkı yendi tabii şimdi bu gerçeği es geçemem fakat julia'cık da çok sevdiğim ve desteklediğim birisi. kıyafetinin kostümsülüğüne ise anlam veremedim...

yara shahidi america ferrera'yı takdim etti. demek gece boyunca böyle şeyler yaşandı. ne çok bilmediğimiz konuda yargı sahibiyiz değil mi? ara ara bunu kendimize hatırlatmamız şart, en hassas ve duyarlı olduğunu düşünenlerimizin bile.

    

evet, sıra geldi gecenin son ödülüne.

sterling k brown sahnede, BLM tişörtü giyiyor. kazandığını sanmış, meğer sadece ödülü asıl kazanana sunmak için burdaymışım diyor, çok komik değil. zaten ağır gelir oyunculuğu hep.

EN İYİ DİZİ, DRAM: SUCCESSION

dünyanın en komik ortamından kabul ediyor şu an ödülü jesse armstrong.

harika bir un-thank you konuşması yaptı. şimdi ekliyorum buraya: 

gece boyuca 2.3 milyon dolar toplanmış no kid hungry organizasyonu için, bir 500 bin de televizyon akademisi eklemiş üzerine. iyi bari.

evet bitanems, horozlar da ötmeye başladıklarına göre ben artık izninizi isteyeyim. iyi sabahlar, iyi haftalar, iyi şanslar!


geceden bazı videolar:

jen ve jimmy ve en iyi kadın oyuncu komedi catherine o'hara


ünlüler pandemide neler yapmışlar...

 
anthony carrigan (barry) as postman derek