AMAZON ÇEREZLERİ

dawson's creek, 1998-2003

amazon’un listesi o kadar can sıkıcı ki yani love actually dışında hiçbir şey yok, zorla doldurdum burayı buna da doldurmak denebilirse. zaten hem netflix ama daha çok da amazon söz konusu olduğunda sürekli yurt dışında olsak izleyebileceğimiz ama bu coğrafyamızda ne yazık ki izleyemediğimiz başlıklar öne çıkıyor.


LOVE ACTUALLY fazla söze gerek yok.

BRIDESMAIDS bu bir başyapıt. best of the best.

MAMMA MIA ilkini burda ikincisini netflix’te izleyebilirsiniz

LEAP YEAR en sevdiklerimden değildir ama amy adams sonuçta...

JUST MY LUCK yokluktan bunu bile koydum, lindsay pre-dudak dolgusu.

BRIDE WARS bunu da bir ikinci kez izleyesim hiç gelmemiştir mesela, ama kate hudson’ı severim, anne hathaway’le ilgili ise kafam her daim karışık.

THE 40 YEAR OLD VIRGIN bu bir klasik ve hep çok iyi.

BRITTANY RUNS A MARATHON bu aslında bu listeye ait değil ama eğlenceli ama kolay izlenir o yüzden neden olmasın?

THE BIG SICK bu da aynı yukardaki gibi, bu ikisi her zaman önereceğim iki film, çıtır çerez demeye dilimin varmadığı...

NO STRINGS ATTACHED bu aslında netflix’te de var, düşünün ki orada seçip eklemedim, hatta netoş’ta bir de bunun tıpkısının aynısı olan friends with benefits de var (justin timberlake-mila kunis). işte yokluktan ekleyiverdim.

THE ADDAMS FAMILY bu da bu listenin adamı değil ama çok iyi, zamansız.

FUNNY PEOPLE ilk kez bu yaz izlediğime inanamadığım aşırı komedyenli ama boku çıkmayan bir filmimiz. başrolde adam sandler.

EMPIRE RECORDS bu benim 90’lar klasiklerimdendir, dazed and confused meets reality bites ama daha çok ilk başlığın tarafında.

+

amazon’da film başlıklarında aradığımı bulamayınca bazı diziler de eklemeye karar verdim listeye. gerçek birer klasik hepsi de. hem de uzun vadeli, başladınız mı öyle hemen bitiremeyeceğiniz cinsten.

DAWSON’S CREEK bunu ikinci defa izlediğimde dawson ve joey'nin konuşmalarinı fast forward ettim.

BUFFY THE VAMPIRE SLAYER spike! ama sadece o da değil, yeni bir türün yeni bir kadın gücünün doğuşu. üzerine tezler yazıldı, ciddiye alın!

NASHVILLE benim en en en guilty pleasure'larımdandır bu. gerçekten sonuna kadar izlemiş olduğuma inanamıyorum ama zevkle, ama utana utana izledim.

+

biraz daha ciddi bir şey arayışında olanlara ise bunlar.

THE GOOD WIFE en sevdiklerimden. alicia florrick OH YES!

DAMAGES glenn close ve rose byrne'ün muhteşem kimyası. 

DR HOUSE bunu izlemedim ben düzenli oalrak, anca aradan çeke çıkara tv'de yakaladıkça. belki birlikte izleriz?

DOWNTON ABBEY bunu izlememiş olanlarınızı büyük kıskanıyorum. burnunuzu batıra batıra gelenek, çay ve ingiliz kırsalı.