deneme çekimi

deneme çekimi 24 ekim'de blutv'de yayınlanmaya başladı

dün itibariyle ilk üç bölümü yayınlanan deneme çekimi'ni izledim ve beğendim!

çok özlediğim ve hala bir gün bir devamının geleceğine neredeyse emin olduğum bartu ben tınıları hissettiğim deneme çekimi aslı inandık ve semih gülen'in birlikte yazdıkları bir dizi. 

'ajans' tarafının absürd, sözüm ona gelenekseli yıkıp geçen karakterleri muhteşem

bölümlerin 10-15 dakika sürdüğü deneme çekimi'nde aslı inandık'ın hayat verdiği oyuncu kübra karakterinin her bölüm birbirinden tuhaf deneme çekimlerine girerken, yerli dizi ve sinema dünyasında perk çoklarımızın aşina olduğu birbirinden küstah, şımarık ve egosantrik karakterlerle olan yüzleşmelerini izliyoruz.

perihan savaş eski toprak yeni nesil kıyaslamalarıyla kendi jenerasyonuyla çok şık bir şekilde
dalgasını geçen bir karaktere imza atmş

keşke hepsi birden yayınlasaydı da bitiriverseydik de dedim tabii izlerken. hikayenin bir akışı, devamlılığı olacak mı yoksa her bölüm birbirinden ayrı mı ilerleyecek onu anlamadım. ama hayalim bir noktada kübra'nın bir rolü alması ya da kendi oynamak istediği rolü yazıp herkese haddini bildirmesi tabii çünkü mutlu sonları severim :)

politik doğrculuk, beden aşağılaması, linç, sosyal medya takipçi sayısıyla orantılandırılan başarı ve o başarıyla ölçülen popülerlik gibi çok güncel temalar üzerinden yüzümü güldüren bir iş olmuş deneme çekimi. yeni bölümlerini merakla bekliyorum!