utanmazlar



emmy rossum'un çeşitli kırmızı halılarda salınmak ve sıkça erkek arkadaş değiştirmek dışında aktörlük mesleğiyle de ilgilendiğini bizlere hatırlatan dizi '
shameless'ı izlemeye başladım.

lafını sakınmayan bu dizi altı çocuklu gallagher ailesini konu alıyor.


bbc yapımı aynı adlı, 2004 yapımı dizinin bu amerikan versiyonu, ingilizini izlemiş olanlar tarafından da onaylanmış ve beğenilmiş durumda.


ilk sezonun sonlarına yaklaştığımız şu günlerde yapımcı kanal showtime'ın da sonuçlardan memnun olduğunun bir göstergesi olacak ki, dizi ikinci bir sezon için daha yenilenmiş. (bu noktada severek izlediğim bir başka showtime dizisi episodes'un da aynı kaderi paylaştığını duyurmak ve takip edenlerini sevindirmek isterim.)

baba rolünde oynayan william h. macy çocuklarıyla pek de ilgilenmeyen bir alkolik.
sonunda halinden memnun birini canlandırmasına seviniyorum macy'nin, durumu ne kadar karanlık da olsa kim olduğunun bilincinde. başından geçmiş ve gelecekleri yavaş yavaş öğrenmeye devam edeceğiz...

altı çocuğun en büyüğü fiona, emmy rossum, evin çekip çeviricisi, çok çalışıyor ama eğlenceye de vakit ayırıyor.



ondan bir sonra gelen kardeş lip, evin parlak zekası. kendisini yakın zamanda super filminin yönetmeni (az sonra değineceğim) james gunn'ın bir sonraki projesi movie 43'te de rol alacak. şmdilik en sevdiğim karakterlerin başında geldiğini belirtmem gerekir, ekrana çok yakışan enteresan bir yüz.

steve rolündeki jason chatwin, fiona'nın peşinde. ise bir sürü başka dizi ve filmden aşina olduğumuz bir yüz. beni çok heyecanlandırdığını söyleyemem ama rolünün hakkını veriyor.

bir başka hoşuma giden karakter de lip'in bir küçüğü, ian: cameron monaghan. askeri okulda eğitim gören bu ortanca kardeşin de ilginç bir arka planı bulunmakta.

dizinin bir sürprizi de john cusack'ın ablası joanne'in de kadroda yer alması. karakteri bana biraz zorlama görünse de, zamanla alışacağımı tahmin ediyorum. (ya da ümit ediyorum, baz aktörlere kötü gözle bakmamak için çabalayıp duruyorum, neden ben de bilmiyorum...)

izlemem gereken bunca film birikmişken dizilere bir yenisini eklemek ne kadar akıllıca oldu bilmem, ancak güzele bakmak sevaptır demişler.

iyi akşamlar, iyi seyirler!