pazar sineması: barry munday



pazar sabahı için çok uygun bir film seçmiştik.


judy greer'ın (mad love'da da devam ettirdiği) bu hırşın hallerinden benim kadar barry de sıkılıyor film icabı sayın izleyici.

barry munday.

izlemek için pazara kadar beklemeyin siz tabii.
elinizi çabuk tutun.
çünkü çok keyifli bir film.
patrick wilson (ki kendisi dün iksv salon'da izlediğim patrick watson konseri boyunca aklıma gelip durdu) bence kendini bulmuş bu filmde. ki bunu ben daha ta fragmanını izlediğimde de söylemiştim. çok öngörülü biri olabiliyorum bazı bazı (gibi gibi).


cybill shepherd ve malcolm mcdowell bir örnek giyiniyorlar böyle. komikler.

işte şimdi bu film sizi içten içten güldüren bir film çoğu zaman.
evler kıyafetler insanlar estetikten o kadar yoksun ki bambaşka bir boyuta sürükleniyorsunuz. bir amerikan gerçeği.
içinde sigara içen insanların olduğu filmler görmekten mahrum olduğumuz şu günlerde bu filmi bir kez daha kutsuyorum sayın izleyiciler. ama tabii çoğumuzun sigaraya başlama sebebinin filmler olduğu düşünülürse, doğru bir politika güdüldüğü de varsayılabilir.


chloe sevigny yılan kızkardeş olarak boy gösteriyor.

çılgın efektler, sulugözlü dramalar ve kahkaha patlamaları beklemiyorsanız pazar sinemanızdan, bu film yumurtalı ekmek içeren kahvaltınızın yanında çok doğru bir seçim olacaktır.



sürpriz: filmdeki colin hanks'i sadece iyi bir çocuk olabilirseniz görebiliyorsunuz. tom hanks'in oğlu oluyor. mad men izleyenler bilir. pederlik yapıyordu orda, peggy olson'a da yan yan bakmıyor değildi bana soracak olursanız.