bu hafta vizyonda (25 kasım)

bu haftanın yeni seyirliklerini sizlerle paylaşmakta birazcık geciktiğimin, bu değerli haftasonu vakitlerini kaçırdığımın farkındayım, hem de böylesine sinemayı hatırlatan gri bir pazar gününde gerçeten de çok gaddarca bir davranış benimkisi, özür diliyorum.

efendim, lafı fazla uzatmadan listemizi sıralayalım:



tree of life açıkçası izlemesi zor bir film. çok güzel olduğu konusunda şüphe yok. ama zor. bu konudaki ve dedemin insanları konusundaki naçizhane fikirlerimi lecool istanbul bünyesinde dile getirdim bu hafta. şöyle dedim:
1. the tree of life/hayat ağacı
2. dedemin insanları

a dangerous method/tehlikeli ilişki de yine çok afedersiniz hava atmak gibi olmasın ama venedik film festivali'nde izlemiş olduğum ve birazcık da hayal kırıklığına ugramış olduğum bir filmimizdi. fazla gıcır gıcırdı ve duygulardan uzaktı. siz yine de bu üç başarılı aktörü bir arada görmek için sinema salonlarını doldurma hakkına sahipsiniz. ben bunu engellemeyi asla istemem, ancak oldukça sıradan birşeyler izlemek üzere olduğunuzu da hatırlatmaktan geri durmam.

bir george clooney filmi olan the ides of march/zirveye giden yol ile ilgili önyargılarımı da birkaç ay önce belirtmektengeri durmamıştım hatırlarsanız. linke gittiğinizde önyargılarıma sebep olan fragmanı da izleme şansına sahipsiniz.

joe dante yönetimindeki 2009 (!) yapımı the hole/mahzen'in neden şu an vizyona girdiği muamma. ancak filmin 2009 venedik film festivalinde en iyi 3d ödülü aldığını ve dante'nin yönettiği tür aksiyon filmlerinin doğru dürüst bir örneği olduğunu hatırlatmakta fayda görüyorum.

şimdiden iyi haftalar ve iyi seyirler dilerim!