moneyball



bana sırf fonetik sebeplerden dragonball'u anımsatan moneyball, ait olduğu janrı sıkıcılaştırmayan-ki bir baseball filmi olduğu düşünülürse bu bile tek başına bir başarıdır- hatta neredeyse ilginç kılan bir film.

brad pitt başarılı ama sadece brad pitt olduğu için ödül seremonilerinde adının anılacağını düşünüyorum.

altı buçuktan yediye düşürdüm hatta filmin notunu demincek, dün tam yedi vermiştim, bugün zayıfladı.

sayın pitt rolü gereği baseball'un romantik bir spor olduğunu söylerken, filmin kendini bu romantizme sadece ucundan kaptırmaması da artı puan.
kendini işine veren insanlardan ve konsantrasyon seviyelernden çok etkileniyorum. filmin puanını yükseklten en önemli etkenlerden birisi de bu benim için.

bundan birkaç ay önce fragmanı izlemiş, ancak neden böyle bir filmin çekilmiş olabileceğini anlayamadığımdan sizlerle paylaşmama kararı almıştım. şu linkten seansları görüntüleyebilirsiniz, ama film vizyona gireli birkaç hafta geçtiğinden kontrol etmeyi unutmayın!

şimdi buyrun bakalım: