bu hafta vizyonda (20 ocak)



iki haftadır zamansızlıktan ara vermek durumunda kaldığım bu hafta vizyonda konumuz bugün itibariyle tekrar yürürlükte sevgili izleyiciler.

haftaya üç yeni girişimiz var.
ilki cameron crowe imzalı düşler bahçesi/we bought a zoo. filmde matt damon ve scarlett johansson'ın yanı sıra elle fanning çocuğu da yer almakta biliyorsunuz. karısının ölümünden sonra ailesine yeni bir yaşam kurmak isteyen baba rolünde matt damon bulunuyor. konuyla ilgili bu haftaki lecool yazıma da göz atabilirsiniz dilerseniz.

haftanın bir diğer yabancı filmi de şeytan çıkaranlardan: the devil inside/içimdeki şeytan. ben fragmanından bile korktum bu filmin geçen hafta nedendir bilinmez. korku filmi severler sanki uzun zamandar sonra biraz tatmin olacaklar gibi geldi bana. yani tavsiye ettim gitti.

sömestr tatilini fırsat bilen dağıtıcı firmaların ataklarının ikincisi neşeli ayaklar 2/happy feet 2 ile geliyor. ben ilkinden nefret etmitştim. ikincisine yan gözle dahi bakmayacağım o yüzden. ilgilenenler ilgilensin aşırı derecede demokratik ve özgür bir ülkenin vatandaşlarıyız ne de olsa.


Link
geçen iki haftadır sinemalarda yerini almış filmlerden bence kaçırmamanız gerenkenler ise şöyle sıralanıyor:
the girl with the dragon tattoo: david fincher'ın yönetiminde orjinal isveç versiyonundan pek öteye gidememiş ama kesinlikle izlenir bir film. ben arada gerçekten hiç fark göremedim. zamanının insomnia'sı gibi en azından amerikanın soğuk bir kentinde çekilir sanmıştım film ama yok onu da yapmamışlar olduğu gibi isveç'e taşımışlar tüm kadroyu.

shrek'ten devşirme, antonio banderas ile salma hayek'in ses verdikleri çizmeli kedi 3D/puss in boots 3D'miz var geçen haftadan beri vizyonda. bu kedinin çok başarılı bir karakter olduğunu shrek'in yapımcıları da fark etmiş olacaklar ki filmi izlemek üzereyiz. kesinlikle öneriyorum.

bi dakka ya herşeyden önemlisi zenne'yi izlemeyenin kalmaması gerektiği. hele de yeni akit şöyle şeyler dedikten sonra hakkında.

demir leydi de geçen haftanın en ilgi çekici isimlerinden. hele de meryl streep altın kürelerde margareth thatcher rolüyle şampiyonluğunu ilan ettikten hemen sonra.