açık havada sinema keyfi bambaşka.



birkaç gün önce bologna ve başka avrupa-amerika kentlerinde ne de güzel açık hava sinemaları kurulduğunu anlatmıştım meydanlara bakın burada.
bizde de bu güzel havalardan yararlanılmıyor değil, bir süredir paylaşmak istiyordum kısmet bugüneymiş:
wings cinecity trio açıkhava sineması sezon boyunca açık kalmak üzere hizmete girmiş bulunuyor. çarşamba, cuma ve pazar akşamı düzenlenen etkinlikler özellikle de anadolu yakasında ikamet eden sinemaseverler için çok keyifli bir alternatif bana soracak olursanız. (biz avrupa yakasındakilerin ne suçu var yalnız onu anlamadım) yıllar önce büyükada'da plastik sandalye üzerinde izlediğim norveç filmi elling örneğin, ne kadar güzel bir sürprizdi!
açıkçası yeni sezon filmlerindense son yılların gözdelerinin ya da tüm zamanların klasiklerinin bir araya toplandığı bir seçki izleyebilmek müthiş olurdu ama buna da şükür, temiz hava bol yıldız ve ay çekirdeğinden fazlasını istemeye ne hacet!
ayrıntılı bilgilere ve programa www.acikhavasinemasi.com adresinden ulaşabilirsiniz.

örneğin bu akşam benim çok beğenmiş olduğum snow white and the huntsman/pamuk prenses ve avcı'yı izleyebilirsiniz!



iyi seyirler!