bir pazar günü daha böyle geçiyor.


habemus papam. nanni moretti, michel piccoli.


emily blunt ve ewan macgregor'lu salmon fishing in the yemen pazar sabahımıza çok yakıştı. havalar ve sular işte böyle eğlenceli anlatılabilirdi. ewan mcgregor durdu durdu açıldı (film icabı). emily blunt emin adımlarla ilerliyor (gerçek hayatta).
unstoppable ile devam eden aksiyon dolu saatler denzel washington'ın 50 mil hız sınırını aşmasıyla ve yaşadığı perimetreyi binbir tehlikeden bir kez daha kurtarmasıyla son buldu, yol arkadaşı bu seferlik nedense beğendiğim chris pine'dı, her ikisine de minnettarız.
başını azıcık kaçırsak da izlemekten geri durmadığımız habemus papam, nanni moretti'nin tatlı üslubuyla şenlendirdiği ve isminin vadettiği ciddiyetten uzak duran güzel bir filmimizdi.
sırada john cusack'li the raven var yanılmıyorsam.
ha arada bir de john cusack demişken aklıma gelen, ablası joan cusack'in ses verdiği 'mars needs moms' vardı, ama ben yarısında izlemekten vazgeçtim, kendimi craig ferguson'ın 'an american on purpose'ının sayfalarına bıraktım. bu kitabı kesinlikle tavsiye ediyorum.
saatin 19:41 olduğuna inanmakta güçlük çekiyor ve sizleri sevgiyle selamlıyorum.