hangover çaresi filmler

the hangover, 2009

mood'unuza göre; yani artık her gün pazar gibi hissedilebiliyor ne de olsa, mesela bi cuma ya da cumartesi gününe de çok iyi uyabilecek, heyecan uyandıran, merak ettiren, mutlu edip gözlerinizi güldüren ama bazen de yaşartan bir filmler istesi yaptım. ben kendi adıma çok heyecanlandım elime hazır gelecek diye.
bilim kurgularla başlayıp daha light bir yöne doğru gidiyor listem. aklıma bi de daha önce yaptığım listelere de yönlendirme yapmak geldi bakın burda hazırı var eğer bu damardaysanız şu an da diye-nasıl da zekiyim allah'ım sizi inandırsın-işte böyle, buyrun benim canlarım.
güncelleme: hangover'a da iyi gidiyo bunlar, bilginize :)

dune (her şey bunu tekrar izlerken başladı geçen hafta)
jaws
blade runner (1982-2017 (2049))
bourne serisi
prometheus-covenant (herkes benim kadar çok izledi mi bu ikisini? doyamıyorum ben bunlara. keşke bir tane daha çekse ridley.)
contact (en çok izlediğim filmlerden herhalde)
interstellar
the martian
arrival
the matrix (ilk film, sadece ve sadece ilk film, bu konuda soup nazi'den farkım yok.)
12 monkeys (bunu da zaman zaman bi aşererim ki sormayın. öyle hissi olan filmlerden.)
40 year old virgin-knocked up-forgetting sarah marshall-super bad-funny people-this is 40-get him to the greek (the judd apatow serisi yani)
the hangover (duh)
captain fantastic (bu filmi bi pazar günü çekmişler gibi değil mi sizce de? 18 ay boyunca sadece pazar günleri mesela, o kadar pazar hisli bir film benim için.)
little miss sunshine
silver linings playbook
boyhood
brooklyn (ah kalbim cinsinden bu, ağlatma garantili, geçen soruyodu biriniz, 'ağlamak istiyorum ben abla,' diye, al sana kızım.)
three billboards outside ebbing missouri
toni erdmann (ah bu ne güzeldir be, biraz slow burn, almanca filan, ama çok değer tüm vaktinize)
juno
the judge (bu da iyi filmdi bence, tam bi robert downey jr filmi. sıradanın, klişenin, klasiğin iyisi yani. hani ağlatır ama güldürür de, şaşırtmaz, iyi hissettirir, amerikan kasabası filmi, baba oğul vesaire.)
a time to kill (matthew mcconaughey'le tanışma filmim. çok severim. mahkeme draması.)
sideways
american beauty
mermaids
oslo trilogy: reprise & oslo 31 august & the worst person in the world
bergman island
mid 90s
eighth grade
great expectations (1998)
submarine
okja-hadi madem parasite da dursun burda
the edge of seventeen
me and earl and the dying girl (bu da ağlama garantili allah cezasını vermesin.)
swiss army man
spirited away-totoro-ponyo-prenses mononoke-howl'un yürüyen şatosu (yani bir miyazaki serisi, ben geçen yaz yaptım bunu, hem arada izlemediğim bir iki filmini keşfetmiş oldum, hem bazılarını hatırladım, ve çok mutlu oldum.)
ghost world
the skeleton twins (bunu ben o kadar çok seviyorum ki: bill hader & kristen wiig.)
rounders
now you see me 1 & 2
zombieland
the social network (jesse eisenberg overdose olmaktan korkarsanız araya parça atın.)
ferris bueller’s day off-the breakfast club-pretty in pink-sixteen candles-say anything-st elmo’s fire-weird science-fast times at ridgemont high (ve ertesi gün 80'lerde uyanacaksınız artık bu filmlerin hepsini izledikten sonra, yapacak bir şey yok!)
wedding crashers
due date
step brothers
bridesmaids
horrible bosses
easy a
the royal tenenbaums-the darjeeling limited-rushmore-moonrise kingdom-the grand budapest hotel-the isle of dogs (wes anderson da pazar filmi üretmek için doğmuş birisi bunu kabul edelim.)
it’s kind of a funny story
500 days of summer
13 going on 30
sing street
never let me go (heh şu ağlamak isteyen kardeşim asıl bunu izle sen gor hanyayı konyayı!)
bridges of madison county
dazed and cofused-everybody wants some (çünkü işte richard inklater.)
almost famous
the shallows-a simple favor-sisterhood of traveling pants-age of adeline (blake lively'nin tüm bu filmlerinin bu kadar çok izlenebilir olması buraya yazınca beni çok şaşırttı dogrusu. tabii benim en sevdiğim the shallows.)
deadpool 1 & 2 (bu da lively'nin kocasının filmi işte, hah hah hah)
deep blue sea (en sevdiğim bi başka köpekbalığı filmi, atilla'yı kandırayım da yeniden bi izleyek!)
four weddings and a funeral
julie and julia
burnt
like father (netflix)