kış depresyonu mu dediniz? *


evde uzun saatler mi geçiriyorsunuz?

televizyonunuzun karşısından, bilgisayarınızın başından artık hiç kalkamaz hale mi geldiniz?
kararan havaların içine de yansımasından şikayetçi olanlara bazen yüksek bazen de sessiz kahkahalar attıran dizilerin çok kişisel bir listesiyle karşınızdayım.


uzun soluklular:
the simpsons: 23 sezon. bir tanıtım yazısına ihtiyaçları olmadığını düşünüyorum televizyonun en komik, tembel, aç ve homer ailesinin!

seinfeld: 9 sezon. cnbc-e'yi bu kadar sevdiysek jerry ve arkadaşlarının bu işte katkıları büyük.



friends'in onca bölümü arasından beni sanırım en çok güldüreni. phoebe, rezumesinde fransızca bildiğini yazan joey'ye seçmelerine gireceği bir rol için fransızca öğretmeye çalışır. vazgeçer...


friends: 10 sezon. kaç kere daha en baştan başlayarak izlersiniz? ömrünüzün sonuna dek diyelim mi? joey mi diyelim ross mu chandler mı monica mı rachel mı phoebe mi? seçebilir misiniz? hiç sanmıyorum...

sex and the city (yalnız kalpler için ideal, ilişkide olanlara pek tavsiye etmiyoruz): 6 sezon. aynı friends gibi satc de hiç bıkmadan sıkılmadan defalarca izlediklerimizden
.


dizinin en komik bölümlerinden biri olan 'slapsgiving'te 'o' an. how i met your mother.
how i met your mother: 7. sezonu halen devam etmekte. ted ve ekürisine bayılmıyor musunuz siz de? arkadaş gruplarına odaklanan bu tarz diziler arasında friends gibi bir ata'sı olmasına rağmen kendini kanıtlayabilmiş yegane ürün. bırakın öğrenmeyelim anne'nin kim olduğunu bir kaç sezon daha, yeter ki her salı bir bölümümüz hazır beklesin bizi...

30 rock: 5 sezon ve her bölüm ortalama 23-24 bölümden oluşuyor...



jeneriğin sonunda yer alan bu görüntüyü şahane buluyorum. bu adaı nerden bulmuş olduklarının ve neden bu cümleyi söylediğinin bir açıklamasını duymak istiyorum.
american dad: cia ajanı ve milliyetçi stan smith, uzaylısı roger, karısı ve iki çocuklarının (hayır alf'ten bahsetmiyorum) pek ilginç maceraları.

californication: 4 sezon. yeni sezonu ocak ayında başlayacak dizinin son bölümü hepimizi oldukça hüzünlendirmişti. uslanmaz çapkın hank moody'nin her sezon farklı yüzlerle renklenen bohemyası bizi içine almakta hiç zorlanmıyor.

craig ferguson: sonsuz. evet farkındayım bu bir dizi değil talk show. ancak her bölümü birbirinden komik, birbirinden keskin, birbirinden umursamaz. craig seni çok seviyorum.


curb your enthusiasm: 8 sezon. hah! seinfeld'in yaratıcısı larry david'in 'neredeyse' gerçek hayatına odaklanan bu dizi beni kahkahalara boğuyor. sessiz, içimden içimden kahkahalara...

modern family: üçüncü sezonu halen devam etmekte. kendim izlemediğim için hakkında atıp tutamıyorum ama çok sevgili bir arkadaşım ve de zevkine güvendiğim bir kişi olan ç. sevdiğine göre bir bildiği vardır diye düşünüyorum.

two and a half men: dokuzuncu sezonu charlie sheen'in yerine geçen ashton kutcher ile devam etmekte. bende bağımlılık yaratan her hafta heyecanla beklediklerimden değil belki, ama televizyonda ne zaman karşıma çıksa gülümseyerek izlediğim bu dizi kesinlikle kayda değer.


parks & recreation: şu gün itibariyle beşinci sezonu yayınlanmakta olan dizi radarımıza girmeyi çoktan hak etmiş de biz ona ilgi göstermemişiz. tadına bakın, sonra nasılsa vazgeçemeyeceksiniz. 

tadına doyulmayanlar:

bored to death: 3 sezon. (sezon finali bu hafta) bored to death için demediğimi bırakmadım. özel dedektiflik yapmaya başlayan genç yazar jonathan ames, editör playboy ve zevk insanı george christopher ve ray hueston'ın absürd maceralarının tadına doyum olmuyor. sezon başına sekiz bölüm ise acıklı bir komedya sadece sevenleri için...

flight of the conchords ikilisi bret ve jemaine lisa'nın kamp ağabeyleri rolünde ve sesinde.


flight of the conchords: 2 sezon. fazla söze gerek yok. yeni zelanda'lı ikilinin komik mi komik maceraları. müzikleri ise en büyük artısı. jemaine clement ve bret mckenzie en son rio filmi ve the simpsons için bir araya geldiler.

little britain ve little britain usa: onları çok özlüyorum. amerikan versiyonunun yönetmeni friends'in ross'u david schwimmer'den başkası değildi.

episodes: ingiliz espri anlayışı hollywood'a taşınır ve bir de orada matt Add Imageleblanc (joey) ile tanışırsa. neler olur neler. şahane. yeni sezonu için sabırsızlanıyorum.
raising hope: ikinici sezonu devam etmekte. pek sevecen bir dizi raising hope. espri anlayışı da seyiriciyi kandırmayanlardan.


yeni doğan kızlarının yanında küfürlü konuşmamak için çabalayan anne baba rolünde christina applegate ve will arnett.

up all night: ilk sezonu devam etmekte. daha yeni başladı ama ben bağrıma bastım bile. yeni anne baba olan bir çiftin bu duruma alışma süreçlerini anlatan dizi pek komik.

new girl: ilk sezonu devam etmekte. başta zorlansam da şimdi artık seviyorum. nereye doğru uzayablecek bilmiyorum, ama hakkındaki gelişmeleri heyecanla takip edeceğim...

wilfred: kısa süren ilk sezonundan sonra devamının geleceğinin haberini aldığımız dizinin başrolünde artık koca bir adam olan elijah wood var. her zaman olmasa da bazen iyi giden dizilerden.

benim favorilerim işte şimdilik bunlar komedi başlığı altında... yenilerini hatırlarsam da elbet güncelleyeceğim listeyi...


*başlığımızın ilhamını, istanbul'dan ismini vermek istemeyen bir izleyicimizin önerisinden aldık.